Zboží v akci
Nejprodávanější
Vrácení zboží a reklamace
Doručené zboží si vždy pečlivě zkontrolujte, zda jste obdrželi správné, Vámi objednané zboží, včetně počtu kusů a jestli zboží nevykazuje známky poškození. Veškeré zjištěné nedostatky je potřebné ihned uvést do dodacího listu a následně nás emailem či telefonicky kontaktovat a informovat o vzniklé situaci.
Reklamace jsou dle zákona vyřizovány ve 30 denní lhůtě. Samozřejmě, že naší snahou je reklamaci zpracovat co možno v nejkratším termínu. Následně je zákazník emailem nebo telefonicky informován o jejím vyřízení.
Dle §53 odst.7 občanského zákoníku má zákazník (kupující) právo na odstoupení od smlouvy ve 14 denní lhůtě a to bez udání jakéhokoliv důvodu. V takovém případě nás emailem nebo telefonicky kontaktujte, abychom Vám mohli sdělit další postup týkající se vrácení zakoupeného zboží. Aby bylo možné uplatnit odstoupení od smlouvy ve 14 denní lhůtě, musí být zakoupené zboží v nepoškozeném a nepoužitém stavu. Po vyjádření technického oddělení a dodržení výše uvedeného, bude zákazníkovi vrácena částka za zakoupené zboží ponížena a skutečné přepravní náklady.
Formulář pro reklamci naleznete po kliknutí zde: reklamacni-protokol.docx
Formulář pro odstoupení od smlouvy naleznete po kliknutí zde: Formulář pro odstoupení od Smlouvy.docx
Zákon přiznává možnost odstoupit od smlouvy uzavřené na e-shopu ve lhůtě čtrnáct dní a bez udání důvodu pouze spotřebiteli. Taková osoba pak musí ve smluvním vztahu vystupovat jako spotřebitel. Pokud zákazníkem bude právnická osoba nebo pokud zákazník objedná zboží pod svým IČO, toto právo na odstoupení nemá.
Zde najdete celé znění reklamačního řádu: Reklamační řád.docx